Listing 1 - 10 of 100 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
007
Access --- 004.42 --- Access 2007 --- access --- databases --- office --- 487.2 --- access 2007 --- Computerprogramma's --- Databank
Choose an application
Dit is geen IT-boek.Het is een boek over de gevaren van IT en over hoe het zover gekomen is. Het legt aan de hand van de geschiedenis van de IT uit hoe het komt dat IT-projecten zo vaak mislukken, hoe soms willens en wetens miljoenen verspild worden en hoe het anders kan. Je leest waarom criminelen zich steeds vaker richten op IT en hoe onze hele economie steeds afhankelijker wordt van rammelende IT-oplossingen.Het boek is een leesbare, spannende en humoristische uiteenzetting over zowel alledaagse problemen als over mislukte megaprojecten. Een boek dat iedereen zou moeten lezen.bron : http://www.pearsoneducation.nl
Communicatiemiddelen --- Informatiemaatschappij --- Internet --- Computercriminaliteit --- Trendwatching --- Gegevensbeveiliging --- cybercrime --- Informatiebeveiliging --- ICT --- IT-management --- 004.02 --- Communicatiemiddel --- Gegevensbeveiliging (technisch)
Choose an application
ÿMarketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing beschrijft Caroline Portier de kritische succesfactoren voor affiliation, de belangrijkste themas en stappen die je kunt nemen om een succesvol affiliate programma neer te zetten of een bestaand affiliate programma te verbeteren. Het boek biedt transparantie in de werking van affiliate marketing. Het omvat een schat aan nuttige informatie onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk, cases van onder andere Bol.com, literatuuronderzoek en inzichten uit tientallen gesprekken met professionals uit het vak, netwerken, adverteerders, affiliates en uitgevers. Caroline Portier ontwikkelde een zeer succesvol affiliate programma waarmee zij miljoenen euros omzette, en heeft meer dan tien jaar ervaring in de online media en online marketing bij vooraanstaande bedrijven. Bron : http://www.boekenbank.be
658.8:004.738.5 --- affiliate marketing --- marketingstrategie --- Online marketing --- internetmarketing --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Prezi is een innovatieve tool voor het maken en geven van presentaties. Sinds de lancering in 2009 heeft deze nieuwkomer op het gebied van presentatiedesign in hoog tempo de wereld veroverd. Prezi wordt ook wel de PowerPoint-killer genoemd, en dat is niet voor niets. Prezi werkt niet met dia's, maar met een oneindig groot canvas. Dat is voor het publiek overzichtelijker en boeiender en de boodschap blijft beter hangen. Je hebt veel creatieve vrijheid, waardoor Prezi niet alleen ideaal is voor presentaties, maar ook als hulpmiddel bij mindmapping en brainstorms. Prezi is gemakkelijk in het gebruik en snel te leren. Behalve heldere uitleg en inspirerende Prezi-voorbeelden, bevat dit boek interviews met toonaangevende experts als designer Nancy Duarte en TrendSketcher Anna Luise Sulimma over hun ervaringen met Prezi
527.52 --- Prezi --- presentatietechnieken --- presentatieprogramma's --- presenteren --- 004.42 --- Computerprogramma's --- presentatieprogramma --- PXL-Media & Tourism 2013 --- Presentaties --- Presentatiesoftware --- Presentatie
Choose an application
043032421
Programming --- C# (informatica) --- programmeren (informatica) --- 004.432 --- C# --- programmeertalen --- programmeertaal C# --- programmeren --- PXL-IT 2018 --- PXL-Handboeken --- C# (programmeertaal)
Choose an application
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marcel van der Heijden uit hoe u aandacht op Facebook krijgt, behoudt en omzet in concreet resultaat. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.managementboek.nl
658.8:004.738.5 --- online marketing --- sociale media --- internetmarketing --- Sociale media --- Websites --- Relatiemarketing --- Marketingmix --- Réseaux Netwerken --- Website
Choose an application
Dit boek slaagt erin om je snel naar de juiste techniek, instelling, menuopdracht of informatie te loodsen die je nu nodig hebt.Zo werkt het: als je iets specifieks wilt doen open je het desbetreffende hoofdstuk (over lagen, afdrukken, problemen oplossen, speciale effecten enzovoort), je zoekt op wat je wilt doen (dat is eenvoudig; elke pagina behandelt slechts één onderwerp) en Scott vertelt je in heldere taal precies hoe het werkt, alsof hij naast je zit. Op die manier kun je snel weer aan de slag. Dit is dus geen boek vol theorie, verwarrend jargon of complexe stappenlijstjes.
Fotobewerking --- 004.4'273 --- photoshop --- Beeldbewerkingstoepassingen --- Computer. Informatica. Automatisering --- grafische computerprogramma's --- Photoshop (informatica) --- Computer. Automation --- Photoshop --- Adobe Photoshop
Choose an application
Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals die tot nu toe werd toegepast. Bij social media gaat het om relaties in plaats van transacties, om te durven delen zonder daar direct iets voor terug te verlangen. Maar als die transacties uiteindelijk toch plaatsvinden, blijken deze veel waardevoller te zijn dan voorheen. Er is namelijk een band met het bedrijf, het product en de mens erachter ontstaan. Door gebruik te maken van haar digitale netwerk zet Petra de Boevere regelmatig nieuwe producten in de markt. Zo ontwikkelde ze onlangs de nu al beruchte Zeeuwierjenever. De positionering, naam en vormgeving ontstonden door hierover te overleggen met haar mede-Twitteraars, die het product vervolgens massaal gingen bestellen. Regelmatig rijden mensen honderden kilometers heen en terug om de slijterij nu eens in het echt te bezoeken. In Meisje van de Slijterij deelt Petra de Boevere wat ze de afgelopen tien jaar op internet heeft gedaan. Wat ze ervan leerde, hoe het haar inspireerde en wat online netwerken haar en haar bedrijf heeft gebracht. Maar ook welke fouten ze maakte en welke hobbels ze moest nemen om te komen waar ze nu is. Ze legt uit hoe de op het eerste oog wirwar aan social media werkt en hoe je die voor jezelf en je bedrijf in kunt zetten.
658.8:004.738.5 --- blogs --- online marketing --- internetmarketing --- Sociale communicatie --- Blogging --- Twitteren --- Internet --- Cybermarketing --- Casestudies --- Blog --- Casestudy --- Onlinemarketing
Choose an application
Zonder informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. De technologie is echter kwetsbaar en de mensen die ermee werken maken fouten. De risico's zijn talrijk. Informatiebeveiliging onder controle stelt het inrichten van informatiebeveiliging als een beheerst proces centraal. Managementgerelateerde onderwerpen als beveiligingsstrategie en -beleid, beveiligingsplannen, risicoanalyse, juridische aspecten en raamwerken komen aan de orde. Aan de menselijke factor is een afzonderlijk hoofdstuk gewijd. Ook de techniek komt ruimschoots aan bod. Daarbij wordt speciale aandacht besteed aan moderne technieken op het gebied van cryptografie en netwerkbeveiliging.Het heldere taalgebruik, de duidelijke illustraties, de voorbeelden uit de praktijk en de digitale leeromgeving MyLab maken dit een ideaal studieboek voor hogeronderwijsstudenten, zowel met als zonder voorkennis van IT.Bron : http://www.managementboek.nl
Beveiliging --- Informatica --- Informatiemanagement --- Informatietechnologie --- Computerbeveiliging --- beveiliging --- Informatiebeveiliging --- 681.32 --- 004.7 --- PXL-Central Office 2020 --- informatiekunde --- informatiemanagement --- informatietechnologie --- IT
Choose an application
Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing niet langer werkt. Klanten zijn kritischer dan voorheen en de afstand tot opdrachtnemers neemt toe. Harder 'duwen' via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je eigen expertise te delen, bijvoorbeeld via webinars, video's, foto's of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning het beste uit twee vakgebieden samen. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen: let's go br@inbound!- Bedoeld voor marketing- en salesdirecteuren die online 'meer' willen bereiken met 'minder'.- Voorzien van inzichten uit recent neuromarketingonderzoek in de b2b-markt.- Inclusief praktische voorbeelden van de toepassing van inbound marketing en neuromarketing.Bron : http://www.vanduurenmedia.nl
658.8:004.738.5 --- contentmarketing --- Verkopen --- 658.81 --- verkopen --- verkoopstrategieën --- sales --- internetmarketing --- Marketing --- Business-to-Business marketing --- Neuromarketing --- Sales management --- Hersenen --- Marketingstrategieën --- Salesmanagement --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 100 | << page >> |
Sort by
|